Inground trampoline

Gebruik hetzelfde concept van balanceren op een trampoline als op een balance board. Plaats jouw benen op de Inground trampoline. Houd je ogen en geest gericht op het oppervlak van de trampoline terwijl je jezelf in evenwicht houdt. Houd je adem in terwijl je jezelf in evenwicht houdt en tel je sprongen. Zulke oefeningen zullen je makkelijker door de hindernissen van het dagelijks leven laten manoeuvreren.

Lopen op het evenwichtsbord

Als je een balansbord hebt, kun je er een heleboel verschillende oefeningen op doen. Train je onderlichaam, armen, voeten, en balanceer jezelf op het board. Trampolines bieden veel manieren om balansoefeningen te doen, en er zijn een heleboel gezonde oefeningen die je ermee kunt doen. Ga je gang en probeer het zelf en probeer een van de workouts hieronder en je zult zien hoe goed het voelt om aan je benen, armen en evenwicht te werken.

Inground trampoline

Trampoline buikrol oefening om te proberen

Begin met je voeten op de trampoline. Neem één voet en plaats die op de rand van de trampoline en laat hem wegvallen. Plaats jouw andere voet op de rand van de trampoline. Til je knieën op en breng je benen op en neer tot je een volle buikrol in de lucht bereikt. Zorg ervoor dat je borstkas omhoog is, dat je heupen in de juiste positie zijn en dat je knieën op de juiste plek in balans zijn. Stop wanneer u de top bereikt en gebruik jouw balansplank om jouw lichaam in evenwicht te houden. Balanceer op één kant en herhaal tot je een volledige buikrol kunt doen. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *